Tuesday, November 16, 2010

Happy 27th bufday to me..lalalaa

Hari ini 16.11.2010 adalah hari besday aku..yang ke 27 tahun..baru 27 tahun muda lagi kannn??


Alhamdulillah aku bersyukur kepada-Nya kerana aku masih bernafas lagi dibumiNya ini bersama suami dan anakku serta keluargaku...
Sudah 27 tahun rupenya aku ni ye..selama ni bila orang tanya aku pasal umur kan, aku asik cakap 25 tahun jek..hahaha...padahal 27 dah weihh...tak pelah....awet mudo kan..muahahaha


Tiada apa yang aku harapkan selain mendoakan agar keluargaku sentiasa bahagia dan murah rezeki selalu...semoga impian aku nak dapatkan Qaisz adik tercapai dan diluluskan oleh tauke kilang..muahaha....tak dapat tahun ni, kite pujuk tahun depan..tak dapat tahun depan kita pujuk tahun lagi satu sampailah dapat ye kawan2..hahaha...tapi kalau masih tak diluluskan pon tak pelah..aku tak kisah beb tapi dalam hati ada tamann...apakah??? merepek sudahh


Tapi happy sangat sebab dalam usia 27 tahun aku sudah pon mempunyai suami yang banyak bersabar dengan karenahku dan kedegilanku...hehee...Aku jugak sudah memiliki seorang putera hati hasil perkongsian kasih bersama suamiku...Azwar Qaiszar nama diberi...sudah 3 tahun pun usianya..bersyukur sangat2...(hawat ayat aku cam jiwang je nih??)


Dikesempatan ini aku jugak nak ucapkan terima kasih kepada emak aku sebab tanpa dia siapalah aku ini...terim kasih sebab melahirkan adik ye mak...mintak halal makan minum selama ini...terima kasih juga kepada semua ahli keluargaku kakak2 dan abang2ku...
Terima kasih juga kepada keluarga mertuaku kerana mereka juga banyak menolong kami...
HUwaa....i'm tacing right now...tak buleh tulis lebih2..ok laahh semua...
Silalah wish kat aku wei..hhahahaha....



Entry berakhir dengan gambar bufday gurl...auwwwwww

(entry ni aku buat autopublish tau...dah buat siang2 kat opis..muahaha..)

5 comments:

Ana said...

hepi bufday fiza..:)

Anonymous said...

shida :
hepy birthday kak fieza...semoga dimurahkan rezeki dan bhgia slalu khendaknya...

Amanina Sofea احمدل said...

hye..
nice blog..
hepi bufday..
join my blog..
http://prettydollie-truestory.blogspot.com

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ana, thanks ana..hehe

shida - thanks shida...akk winduuuu kat shida ler...huhuhu...bila nk mai umah mak??

sofea - thanks ya...

~lina talib~ said...

happy belated birthday! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...