Monday, November 15, 2010

Lempeng cicah sambal cili berapi & Telur goreng berkuah sweet sour

Salam semua.. Nak citer pasal menu hari sabtu ngan ahad lepas nih...


Tak lah banyak sangat menunye punnn...


Petang semalam en cerp bangun tidur terus cakap dia lapor tapi tak nak makan nasi...aku tengok ada tepung kt dapur tu maka aku buat lah lempeng ngan sambal cili api berapi nih...belum sempat aku nak snap gambo lempeng untuk en cerp, skali dia dah pergi dapur nak basuh tangan dengan membawak pinggan yang aku letak lempeng tu...dan pinggan itu telah pon kosong..cepatnye habiss??? mau taknye feberet en cerp kan...sure la habis..lagi2 air tangan isteri yang buat..muahahaa...



ni saya yang punyaa...


Dalam pukul 10 lebih kot, en cerp ngadu lapor lagi..hahhaa..lempeng lak aku buat skit jek takut tak habis..maka aku buatkan laa roti telur cicah sos ngan mayonis...hat ni aku tak amik gambo ye..bateri enpon sudah kong...


Masa hari sabtu pulak aku masak telur goreng berkuah sweet sour...hat ni bukan feberet en cerp..hat ni aku saje suka suki masak...sodap jugak walaupon aku main hentam je time masak tu..jadi laaa...



Aku campurkan ngan daging cincang tu, sayur campur dan tomato...sedapppp..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...