Friday, November 12, 2010

Roti sosej dan Kek Tweety

Dah makan ke belum??...


Tadi dok bising kan tak tau nak makan apa. Last2 turun bawah pergi kedai kek..
Beli roti sosej untuk aku dan kek tweety untuk anak kesayangku...


Aku tengok kiut je kek ni...rembat je lah bagi kat Qaisz balik ni...mesti dia seronok... sebab selalu kalau balik keje mesti dia tanya ayah bawak apa..ibu bawak apa??...tak bawak pape la nak...


Hari ni ibu bawak kek ngan air vitagen ye...aku order vitagen kat kawan opis en cerp...3 pack = RM10 hengget...aku beli 6 pack terus...mesti dia seronok tgk banyak2 tu kan...


Comel kan...hehehe..kek kecik je ni....



NI aku punya....
to Kila (kawan opis en cerp): sedappppp kila..hahaha....jgn terliur ye...hiks

1 comment:

SyaNa said...

aku yg terliur ni
huhu yang oiii sedap nye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...