Wednesday, December 29, 2010

Cukur Menyukur Kite

Salam semua...sihat tak?? Aku baru masuk keje hari ni lew..wekeke..
Cuti selama 4 hari adalah sangat best..terasa cam nak sambung sampai next week..tapi apakan daya cuti tahun sudah pon habis ku sapu... :)

Selama 4 hari banyak jugak laa aktiviti riadah yang ktorang buat..riadah katanye yek..hahaha

ok2.. berbalik pada tajuk utama ye..pada 25/12 hari tuh umah pakcik aku ada buat kencuri cukur jambul cucu lelakinya..makanya ktorang pon kesana lah yek.. tapi datang kul 2 petang..sebab mak nak buatkan agar2 untuk dibawa ke rumah pakcik aku tu..

i told u orang lah kannnn...cucunya tersangat2 comel okeh! geram aku tengok budak ni..tombam2..sana sini tombam..nanti i tunjuk gambor yek..hehehe

Agar2 Pandan

Agar2 Sirap..ni makan sendiri kat umah...hehehe
Yang pandan tu bawak g umah pakcik..

Mak aku, Qaisz & Me..


Ni laa pengantinnya....cuba teka laki ke pompuan..
alah2..awal2 aku da g tau lelaki kan..lupa lak..hehe..comel kan?? hehehe

Aidil Amsyar....geget pipi tu nak tak ??
huh..geram sungguh la aku ni..

Ikut acik balik nak tak??..berebut2 orang nak jaga budak ni time mak dia keje weih..


Gambar masa marhaban tak sempat nak snap..enpon kat en cerp masa tuh..hehe

Hehehe.....

Lepas ni ada lagi entry2 lain ek...

TUNGGUUUUUU

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...