Wednesday, December 29, 2010

Shopping barang make up

Semalamkannnnn aku kannnn ajak en suami tersayannggggg pergi Guardian kat Giant nunnn...

Nak menyoping barang make up yang dah tinggal nyawa2..kehkehkeh...

Alah...aku beli hat morah2 jek...beli jenama Silky Girl..sebab aku rasa serasi pakai Silky Girl nye barang..best...yang paling penting MURAHHHHH..murah ye bukan MARAHHHH!!!

Janji muka kelihatan cantekk..idak ler ko pucat lesi bagai kan..kang laki larii ko meroyan lakkk...
Betul takkk?? sape tak sayang suami kann... :)

Merembat lipstik kaler ala2 nude gitu...
Mascaranye best giler...bulu ko leh panjang beb..bula mata tau..bukan bulu lain..hahaha
Pestu aku gedik beli blusher..Blusher ni aku baru2 nak belajo pakai..Not bad...I likeeeee....

ok..muka dah cantek??? dah bubuh bedak berkati2??
dahh..tunggu apa lagii..
Jom tidooo....muahahaha

1 comment:

Kak Amy said...

same lah kita suka silky girl ketat2...