Tuesday, February 8, 2011

Kek Pelangi Lagi

Hari sabtu malam minggu ada kenduri kat umah mertua.

Seperti biasa, takde benda lain yang aku leh bagi melainkan kek pelangi hasil kerjaku..chewahhhh!!!

Pepagi lagi dah membuat kek ini...sonang yo..sap sap soi kateko..hahahaha ==> berlagak ko ek??

Buat 2 biji beso + 1 biji sederhana..2 bijik bawak ke rumah mertua..sebijik lagi tuk di ngappp kat umah sendiri..

Aku bakar guna periuk dulu2 jek..mak tak pandai nk gune oven2 ni nyahhh!!...hehee


Masuk lam bekas cm ni je senang...

Siap ada bunga kan..
tapi korang tau tak??
bunga2 tu aku tanggalkan balik..hehehe

habis gak kek aku nih...

1 comment:

CikSiti said...

cantek nye kek ni....mesti sedap!!! nak try buat lah..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...