Monday, February 7, 2011

Majlis Bertunang adik ipar (Mirul & Famiza)

Selamat pagi semua. Amacam?? ada sihat kah?..hehe

Cuti raya cina memang jadual aku full giler. Dari hari khamis sampailah sabtu, aku membizi dirumah mertuaku. Sebab ada majlis bertunang adik iparku pada hari Jumaat (lepas solat jumaat) dan majlis kenduri pada Sabtu malam.

Aku rasalah kan, akulah orang yang paling seronok walaupon aku hanyalah ipar dan menantu dirumah mertuaku. Sebab aku anak bongsu dalam keluarga aku. Maka aku tersangatlah suke bila ada majlis2 macam ni. Yelaah..dah aku bongsu kan..makanye dah takde laa majlis2 bertunang lagi.
Bila rumah mertua ada majlis2 cam ni, aku pon membizilah ye.. penat tu tolak tepi. yang penting happy.

Almaklumlah..walaupon aku anak bongsu dalam family aku, tapi aku menjadi menantu sulung dalam keluarga mertuaku. Kenalah bertungkus lumus menolong pape yang patot. Begitu juga ngan bakal2 biras aku Shida dan Famiey. Kalau korang takde, mau akak terkontang kanting. Sayang korang sangat2. (Part paling best adalah time basuh pinggan..hehee...kannnn?? )

Ok2..meleret sudah.. Majlis bertunang berjalan ngan lancarnya. Lebih kurang 15 buah bijik kereta yang follow ke rumah perempuan. Ramai giler ok. InsyaAllah lepas 2 tahun mereka akak melangsungkan perkahwinan.

Jom layan gambar ye. Ni dari enpon aku. Dari camera gobak en cerp lom ado lagi. Nunggu dia edit. hehe

Kasut ni turun temurun tau. Dari aku nikah bawak kepada angah bertunang membawak kepada Mirul plak yg bertunang. Patern yang sama. request dati mak mertuaku. kiut kan?? hehee ilikeeee....


Handbag CarloRino. Sikalang Famiey dah masuk team ktorang..hahaha
Selamat datang ke Group Carlo Rino..
(Akak , Shida , Famiey , Nina ngan mak..All Carlo Rino..i likeee jugakkk)

Ferrero Roche (camane eja daaa)
Gubah jadi bentuk jambangan bunga

Telekung kerawang2..
aku minat giler ngan corak dia..cantek..
nak2 merah meroon kan...


Sehelai baju ela untuk kakak biras aku..
Sebab udah melangah bendul...
Dan jugak sebentuk cincin emas...harap2 akaknye suke ye..


potpori..wangi tau..bau kedai lovely lace tu..
bau bunga2..huhu

Kain ela serba pink...
my biras dua2 sukakan pink...

Sejadah..

Tempat letak cincin..
cincin merisik dan cincin tunang...

kek tunang pemberian dari aku..
aku memang suke sponserkan kek ni..tak tau nape..wekeke

Ada lagi gubahan sireh ngan buah..tapi tak dan nak amik gambo..

Tuan tanah enterprem jap ye..hehee


Enterprem lagiii...hehehe

Me , adik ipar (nina ) & my biras (shida)


Nina..teringin ekkk..hahaa

Perbincangan kedua belah pihak..


Me n Qaisz with my luvly adik ipar & my biras sayang..
luv u all..

hehehe

Selamat Bertunang Mirul & Famiey
Semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin..

No comments: