Thursday, August 11, 2011

Hari ni Qaisz 4 tahun


Happy birthday sayang. Dah 4 tahun dah Abang Qaisz nih. Tahun depan dah skolah kan. Kejap je rasanya dia membesar.

Ibu & Ayah doakan semoga Qaisz menjadi anak yg soleh dan beriman. Anak yang cerdik pandai dan anak yang mendengar kata orang tua. Semoga menjadi abang yang bertanggunjawab kepada adik2nya. hehehe

Tahun ni tak buat majlis besday Qaisz pon. Sebanrnya ada la buat kecik2 kat rumah mertua. Dah lepas pon. Alang2 berbuka kat rumah mertua kan. Saya cakap la nak buat besday Qaisz skali. Saya belikan Kek dia. Kek pon dia pilih sendiri. Kek Ben 10. hehe

Lepas berbuka tu baru potong2 kek. Tapi kan gambar takde. Sempat ambik gambar kek je. lepas tu enpon buat hal. memory full katanye. Hahaha. Rezeki Qaisz kan. Dia dapat hadiah dari atok , pak ngah ngan pak lang nye. Terima kasih ye semua. Semoga kalian murah rezeki.

Terima kasih jugak kepada kawan2 yang ucap selamat hari lahir kepada Qaisz kat FB saya tadi. huhuhuhu...

Ni je gambar yang ada. tu pon cam apa jek..heheh...

1 comment:

Cik Ayin said...

la...satu hari delay je ngn besday en.abg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...