Friday, August 12, 2011

Menu Berbuka Puasa Semalam



Semalam teringin sangat nak buat air cocktail. Balik kerja terus ajak en suami singgah kedai.
Beli cocktail, sanquick ngan epal ijau. Epal ijau ni pon teringin sangat nak makan. Sejak puasa ni tak sentuh buah-buah pon.

Lepas tu singgah gerai kuih kat depan klinik desa tuh. Makcik tu dah biasa menjual. Berani sikitlah nak membelinyakan. Dari pergi beli kat bazar tu yang peniaganya jenis nak untung je. Tapi kualiti hampeh. Belilah kuih donut tuk Qaisz, tauhu sumbat goreng ngan sambal goreng. Pestu makcik tu bagi free pisang goreng 3 ketul. Sedekah katanya. Alhamdulillah. hehe

Cerita pasal donut kan. Boleh pulak Qaisz cakap dia nak donut macam dalam henpon saya tuh. Donut big Apple la apa lagi. Siap cakap sedapnyaaaa kuih ni. Nanti ibu belikan ye. hahaha. Nanti la nak. Tunggu kite soping pergi Jusco. Kang singgah beli donut ye.


Air Sirap + Sanquick + Cocktail...hehehe..sedapppppp

Air tebu oriiii punya....tapi tak leh minum..en hubby tak bagi..hehehe

Masak lema cili api ikan kembung + tempoyak..terbaikk..
mak saya yang masak..hehehe

Samabal goreng. Hari2 mesti ada...feberet en suami dan saya..hehee

Kuih donut Qaisz...huhuh

Popia Goreng..

Keledek goreng + pisang goreng..

Ok itu je nak citer. Terliur sudah. muahahaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...