Monday, October 20, 2008

~ Al- Kisahnya Blog

Ehem2... ni saya nak bagi tau ni.. Hubby saya pon dah buat blog tau... Dah lama jugak ler hubby saya buat blog. Tapi blog hubby saya ni bukan cerita2 psl kehidupan dia tau. Tapi dia buat blog tuk cerpen2 yang dikarang oleh my hubby sendiri.
Ramai yang kenal dia dengan panggilan Mr Cerpelai. Sebab sebelom ini hubby ada frenster. Kat frenster tu dia guna nick Cerpelai.
Mr Cerpelai ni memang suka mengarang cerpen dari zaman sekolah lagi. Kisah suka duka, kisah lawak , kisah seram dan macam2 lagi. Tapi Mr cerpelai agak kureng nak buat cerita pasal cintan cintun ni.
Kalau korang2 sumer agak keboringan x tau nak buat ape kan dan kalau minat nak baca cerpen ni silalah ke blog Mr Cerpelai ni ye.
Dah banyak jugaklah cerpen yang dikarang oleh Mr Cerpelai ni.

Sila click sini ye :- AL-KISAHNYA

ni nak kene mintak Mr CErpelai belanja ni..sbb saya dah promote blog dia ni..
lalalalaaaaaaaaaaaaaa

2 comments:

~Eila @ Along~ said...

wah..mintak belanja baik punya!

Cerpelai said...

Belanja?..
Jap ye?..
Nak mohon paspot Jamaica jap..!!
Pindah sana..!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...