Monday, October 20, 2008

~ Kalau macam ni MALAS ke RAJIN ek??..

Hahaha...saya malas nk lipat kain baju tau sebenarnye..Pendekkan citer ni baju 2 minggu punya..Yea saya tau saya pemalas...seb baik da kawen..klu lom kawen awal2 kene reject ngan bakal mertua...lalalalaaa......
malam tadi lepas anak saya tidor saya gigihkan jugak melipat baju2 ni setelah mata saya sakit tgk baju2 ni berlonggok dalam bakul. Nak carik baju pon susah. Sebelum kene sound ngan hubby baik saya lipat...hahaha...
Saya ni kalau nk lipat baju kene tggu mood tu datang. Klu x, x der lah nampaknye..
Seb baik x der jual mesin lipat baju.. Kalau adaaaa.......
(kalau ada pon kom tentu leh beli...kompom mahal kan..) hiks...


Tadaaaaaaa....dah siap pon..upss..abaikan model yang tgh tidor tu erkk...huhuhu....ni yang baju tuk lipat jek..yang lain baju2 kurung sumer saya gantung sahaje...

lalalaa~~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...