Monday, October 20, 2008

~ Ayah mertua masuk wad!!

Ermm...tadi hubby call dia cakap ayahnye masuk wad..x sempat nk cakap pape mak mertua saya lak call nag g tau pasal ni..
Tangan ayah mertua saya yang luka masa sebelom raya tuh skang ni berlubang besar.
Padahal masa g spital tu derang cuci x bersih. Skang ni bile dah berlobang besar sibok nak suruh masuk wad. Ayah mertua saya g tau ler ngan doktor tu yang masa time cuci derang wat x bersih kan siap ada batu bagai. Tapi pihak spital x jawab pape..diam aje.. Macam ni ke???...
Tolonglah buat kerja betul2. Bila dah jadi macam ni masing2 x nak mengaku. Menyusahkan pesakit namanye ni...Tau lah spital kerajaan kan..Orang yang x berkemampuan mesti lah refer kt spital gomen. Geram tau saya..
Nak saman bile2 masa bleh saman. Tapi org susah cam kami2 ni mana mampu nak bayar fee tuk peguam kan..
Sengal betul ler..
Kesian ayah mertua saya..
Semoga ayah mertua saya cepat sembuh.
Petang ni balik kerja terus p melawat ayah saya. Saya nk request balik awal le..

No comments: