Friday, October 24, 2008

~ Meja kerja a..k.a workstation


Kengkawan...meja saya ni x berseri ler.. tgk meja2 org lain tu ade je benda cm perhiasan ke apa ke kan..saya x reti le nk letak apa kt meja.. x pandai nk hias..hehehe...
so nak mintak idea dr kengkawan ler...tp biar ler x byk guna ongkos ye...hehehe...

Sebenarnye kan bleh tak saya nk tag beberapa blogger ni..
Saya nk suruh korang snap picture workstation korang..boleh x??..boleh lah erk...plssssss....

Maka dengan itu saya nak tag blogger2 tersebut:-

1) Kak Eza
2) Ijan
3) Eila
4) Ceera
5) Viruspadu
6) Zie
7) Alang a.k.a Bigmouth
8) Diana a.k.a mama adam

Boleh kannn???...hehehe

5 comments:

* ayu * said...

fuh! lega x kena..
hiks!

byk hutang siut!

Ceera said...

ala yang, tag ni dah pernah buat ah..

Redbloodsnow said...

oooo..tag ni
kak iezaaa...Zie dh watt lameeeee dh tag neh taw
so kire halal la ea yunk..hehehe

Redbloodsnow said...

akak cayunkk..neh die zie nyer tag link tuh :)

http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2008/04/meje-kerjaku-sobsob.html

viruspadu said...

amboi

abis satu isi rumah den kono tag ni

ekekekeke

ok nnt kita wat yer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...