Thursday, October 16, 2008

~ Apakah??...

Ape ler nak jadi ngan aku ni...rasa2 nye pagi tadi x der ler bangun lambat. Tapi enpon bleh lak tertinggal kt umah. Biasa sampai opis benda pertama aku akan kuarkan enpon dari beg aku. Tapi pagi ni aku selongkar beg tapi x nampak pon batang idung enpon...hehehe...
Aku tepon mak aku tye kt mak ada x enpon kt depan tv sbb aku hengat sblm pegi kerja anak aku dok main2 enpon. Mak aku kate ade kt umah..hahaha...
Lepas tu tengah2 wat keje tadi aku tengok tudung aku cm meleweh jek...tengok ngan belek2 rupenye kerongsang tudung tercicir da..camane leh tercicir aku pon x tahu. Dah ler tu kerongsang mak aku. Kerongsang yang aku beli time raya tercicir kat Jusco. Lepas tu aku pinjam kerongsang mak aku ler. Adoiii..Aku ni da ler jenis payah nk membeli kerongsang. Selagi x raya selagi tu aku x beli. Pendek kan citer tunggu lah raya tahun depan baru bli. Apa ada hal kan.....lalalalaaa.

ni khas wat Mr Cerpelai :-
abang....abangggggg...belanja ayang kerongsang bleh??...huhuhu....

4 comments:

~Eila @ Along~ said...

apela..ni mesti kes tak puas tdo nih..hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha..eila..
x puas tdo sebab??...
lalallaa...

ijan@2 aka ummihakimi said...

maksudnyer...
ko da makin tua....

Cerpelai said...

Belanja?..
Lalalalaa.. tak dengar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...