Monday, October 13, 2008

~ Tag Fm Hubby

Adoiii...kene tag ngan hubby ler plak...byk tol soklannye...
Lenkali tag lagi erk...huhuhu

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?


- Keluarga ku..


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

- Toner muke


3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?

- Memana jerk..janji indah dan permai...hahhaa


4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?

- Insya'Allah sampai bila-bila..


5. Adakah anda di lamun cinta?

- Yup..Bercinta ngan Allah s.w.t.


6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?

- Restoran Aden Tomyam


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

- Mingguan Wanita


8. Apakah nama penuh kamu?

- Hafizaillyana Bte Hj Heksan


9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

- Memana pon bleh..


10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

- Rasulullah SAW ...


11. Christina atau Britney?

- x minat pon..


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

- Masa anak dara mak aku yg cuci..hahha..pemalas ok..dah kawen ni aku ler yg cuci


3. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?


- Genting, Bukit Tinggi


14. Pelukan atau ciuman?

- Nak semua.....


15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

a) Seorang yang pandai buat org ketawa terbahak2..


b) Suke menyanyi sambil bermain gitar.


c) Seorang yang suke menonton DVD dan bemain PS..


d) Seke menulis cerpen..


e) Respek dengan cara dia berkomunikasi..


16. 8 perkara yang amat saya gilai

1. Melayari internet


2. Makan..hahaha


3. Tgk tv


4. Jalan2..


5. Layan DVD


6. Window shopping


7. Berborak


8. Tgk wayang


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan

1. Mak aiii..!!


2. Ntah..!!


3. Ek eleh..!!


4. Adoiii..!!


5. Ya Allah...


6. Mana ada..!


7. bengang tul le..


8. Sengal..!!


18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.

1. Minggu wanita


2. Mastika


3. Majalah URTV

4. Pa & Ma


5. Harmoni


6. Apo?


7. Ujang


8. SuratKhabar..huhuhu


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

sume lagu pon aku bedal


20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu (pinjam jawapan ye abang...)

1. Jangan percaya orang lain


2. Nak maju kena usaha sendiri


3. Kencing pun kena bayar daa..


4. Mesti berjaga-jaga dengan persekitaran


5. Nak cepat kaya jadi la ahli politik..


6. Takpun main nombor (cepat jugak la masuk neraka karang)


7. Rezeki tu bukan senang nak dapat..


8. Mandi selalu.. sekarang ni panas lain macam..!!


Gua nak tag sapa?.. :-
Nak tag Eila..hehehe...

1 comment:

~Eila @ Along~ said...

amboi2..pandai ekk..lawan tag..hehe..ok..nanti eila buat ye fiza..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...