Tuesday, October 28, 2008

Cerita Melaka Lagi..

Tak habis lagi cerita pasal Melaka ni tau. Ada lagi..Sepanjang2 berjalan saya asik snap gambar jek. Dalam hati ckp rugi woo x amik gmbr.. nanti leh update blog.. Siap g tau member lagi. Saya nak amik gambar derang pestu g tau kt derang gambar2 ni nak masuk dalam blog saya. Siap promote blog lagi..Hahahaha...

Ni kapal kat Muzium Tentera Laut. Kte orang x masuk pon Muzium ni.. Ni pon sempat snap dari dalam kereta je..Besar tau kapal ni.

Dataram Pahlawan. Ni pon snap dari dalam kereta gak. Masa ni tengah carik parking. parking x der lor.. Ramai sangat orang time ni. Dok pusing2 carik parking..


Hahaha...Tengok ler Qaisz ni. Masa ni dalam perjalanan dari hentian Air Keroh. Dah kenyang makan KFC ngan ais krim nye lagi. Masuk2 kereta tau2 dah tdo. Qais dok ngan hubby kat depan. Tetiba hubby panggil saya. Dia cakap Qaisz tdo sambil pakai spek mata. Memula hubby saya ingat dia tgh main spek mata ni. Rupe2nye dah terlelap da... Saya cepat2 suruh hubby snap gmbr..

Tengah kami seronok berjalan tetiba mamat beca ni offer suruh naik beca. Ni derang tgh sibok bincang2 saya lak sibuk snap gambar.. Kami amik pakej yang jalan2 je..Satu pusingan RM10..Nak amik 1/2 jam takut Qaisz bosan kan. Lagi pon saya memang x pernak naik ini beca ok..hahaha...Qaisz suke je tgk beca ni..Sbb ada warna warni kan..siap ada hon ngan lagu lagi..


Tadaaaa...mamat beca ni offer nk tlg amikkan gambar...hehehe..beca yang saya naik ni x der lagu..senyap je..


Beca derang best..meriah nyah!!..hehe..ada lagu, ade hon bagai..pestu dernag cakap mamat ni peramah..x cam mamat yang lagi satu..diam je..dia cuma cakap ade pasar malam setiap hari jumaat, sabtu ngan ahad je..haha..gamaknye penat mengayuh kot.. badan saya dah ler debab...hehhe

Ni hubby sempat snap beca ada lampu ni.. Time ni dah senja dah..seronok saya tgk..hehe

Beca lagi.. Geram tgk beca2 kat sini tau...



Ni lak sebahagian tempat2 yang sempat saya snap.. Tak tau apa nama tempat2 ni..Main snap jek...

Lepas tu kami sumer pergi memanjat bukit..Haa.. A Famosa nama tempat tuh..penat woo.. habis kepala lutut aku menggeletar..dah lama x memanjat ni..semput wei..seb baik hubby yang dukung Qaisz..


No comments: