Friday, October 31, 2008

"U"!!






Al- Kisah.....
Al- kisah tersebutlah kisah..
sang kancil datang beramai2 mengadap sultan firaunnn....
mana firaunn pakai sultan.....

hahaha..ok!! saya tau ni lawak x seberapa dr saya pagi ni...

Nak citer pasal Qaisz sebenarnye nih.. Malam tadi masa saya dok borak2 ngan hubby kat depan tv kan.. tetiba si Qaisz ni dok sebut "u" banyak kali. Saya pon pelik ler..Saya tgk hubby, hubby tgk saya..dah cam peletum2 laks..hiks..

Apa lah yang dia dok cakap "u" tu dari tadi..

Nak tau pebenda??

Rupa2 nye iklan "U mobile" tuh...
Kan last iklan tu ade org sebut "u"... (korang pergi lah tgk iklan tu ek, baru korang tau..)
jadi si Qaisz ni pon ikut ler sebut "u" tuh..tapi masa dia sebut tu kat iklan lom sebut lagi "u" tuh..
tapi dia dah sebut dulu..
saya ngan hubby gelak je tgk telatah dia..cepat betul balajar..huhuhu..

eh!!..korang paham x apa yang saya cakap ni...
sebab saya rase kan..saya x reti ler nk bercerita kt blog ni..hiks..
pape jer lah..asalkan ado yang paham....

5 comments:

Cerpelai said...

Tengok la sapa ayah dia..!!
Anak cepat belajo ikut bapak dia jugak..!!

(sambil mengembangkan hidung ke saiz 15 inci)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

adooiii aiii..
suami ku perahsantan...

yolah...ikut pak nye..
mak nye apo loh yang ado...
setakat cun melecun jek...

* ayu * said...

U!!!

comel!!!

BigMouth said...

Alang paham,.... hehehe, bebudak mmg cepat belajar... tmbh2 kalau umur dorang 3 ke 4 thn tu, sgt cute!!!

~Eila @ Along~ said...

oih..qais dah pandai melaram skang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...