Tuesday, October 28, 2008

Kami makan angin disini lah!!..

Masa ni on the way nak pergi Petronas kat Andalas, Klang.. nak servis ekon kereta. Then tggu kawan hubby kat situ. Kami naik kereta kawan hubby. Lepas tu pergi Shah Alam lak amik bakal tunang member hubby ni.


Ha..ni ler kawan hubby..nama dia Anip. Dia yang ajak kami p jenjalan ni..Dia memang terel ler bab jalan2 ni.. Sume jalan kt Malaysia dia tau..Betul tau..

Haaa..ini lah Aini. Girlfreind Anip... Merangkap bakal tunang Anip ler ni..Saya memang rapat ngan dia. Kalau derang nak kemana2 mesti tanya kitorang dulu nak join ke tak..hehehe...Aini ni sekepala ngan saya. Tu yang saya ok ngan dia..Dia lah kawan baik saya..

Kami pergi sini lah..Melaka..Dah sampai pon ni haa... Dah lain da Melaka ni ek..Memang best tau g sini...



Kononye nak naik menatang ni ler..Menara Taming Sari. Skali tengok punya panjang "q" nak beli tiket..Kekdahnye tengok je lah orang lain naik benda ni..Lenkali kalau ade rezeki lagi kita naik Menara ni erk..Saya sangat kagum tau..hehehe
Saya da macam katak bawah tempurung tau.. tak tau pon kat melaka ada benda cam ni..Serius tau.. Saya ingat kt Melaka ni x der pape.. Skali bila sampai sana, ohh!!.. teruja sungguh...hahaha...
Jadi batak lak nampak benda ni...Seb baik ramai orang..Lagi pon kami sampai dah petang sangat da pon.. Saje je jalan petang2 kan..X lah panas sangat..Seb baik Masa kt Melaka Qaisz ok jek..Cuma kt dalam kereta diameragam sebab nak tdo..hehee...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...