Thursday, April 16, 2009

Tag Cam Pernah Buat jekkk....

Apakah perkara/benda paling penting dalam hidup kamu?
Duit..hahaha..keji tul jawapan..tak lah..yang penting dalam idup saya adalah anak saya, somi saya, mak bapak saya, family saya, mertua saya, dan segala2nya adalah penting...wekeke

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
Top Up..RM10 hengget

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Rumahku Syurgaku..hiks..dah tercapai pon...


Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
masuk tahun ni da 4 tahun kawen..aku harap smp hujung nyawa.. (aku tiru ayat ko Syana..sama jek) hahaha


Adakah kamu dilamun cinta?
yups...jeng..jeng..jeng.. cinta ngan somi ngan anak aku...


Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Lupe le..kt mana ekk..kami ni sebulan skali je makan kt luar
tggu aku jadi kaya..kompom ari2 makan luar...pestu kene sepak ngan EN somi...

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Buku gambar binatang tuk anakku


Apakah nama penuh kamu?
Siti Nurhaliza... eh!! bukan erk..

Hafizaillyana Bte Haji Heksan Bin Kamsi Bin Hj Tahir ( ijan..tul ke Kamsi bin Hj Tahir?? )hiks


Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
bila nk jawab soklan ni, tetiba aku rasa cam da pernah buat ler??...



ngan mak...hiks..
ngan abah bile time kesempitan wang..tp cakap melalui orang tengah..mak den le...


Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
nak jumpaaaa kekasih lama..hahaha..mampos aku kene lesing ngan EN suami..
aku nak jumpa ngan kawan2 blogger akuuuu..huwaaaaaaaaa...
bila bleh jumpa korang ni...Syana??...Eila??..Cik Hel??.. dan lelain???

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
hahaha...mestilah si LG yang cucikan..
sape LG?? mesin basuh auto..
hahaha..."jaman da berubah"..


Org yg kamu nk tag ???
Aku baik...tak nak tag sesape..
hiks

2 comments:

helena's said...

takdir akan menemukan kite,hahaha ayat tak bleh blah,..hamponnn

SyaNa said...

cik hel mmg tak bleh blahh..
blah la...lalalalaaa
hiks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...