Friday, April 17, 2009

Testimoni dari 1st Customer - Syana

Nak post entry dari Syana..testimoni dan pelanggan pertama saya..hiks..
terima kasih ye beli kain tu..mintak halal..
Alhamdulillah Syana puas hati dengan kain yang dibelinya...
Saya pon gumbira...hiks


ha..korg da beli kain nk buat baju raya??? aku da beli 2 pasang...tp tak tau la dan ke tak tggu raya..hiks...
aku beli online je kat bazar-ria..tuan punya kedai nama dia fieza..
kkdg org takot nk beli kain online kan..tp aku masuk ni da 3 kali aku beli online..
bg aku kualiti dia sama jek mcm kt kedai2 luar tu...cuma jimat masa..jimat minyak..jimat duit paking...
sume dihujung jari sajok...

macam2 kain ade kt bazar-ria..ko gi la tgk..penghantaran cepat plak tu..sbb br petang smlm aku bayar pagi ni b4 11 da smp da...cepat kan...





aku beli 2..



ni kain cipon...tang baju cipon jarang tang kain satin..tantek...aii laikk




yg ni corak kain batik..tp kain batik tu jgn ko ingat mcm kain batik mak2 tau...
sgt lembut sejuk jek...baju tu plak kain jaquad..ade sulam2 sket..so tak la plain jek..



skrg ni tak yah susah ko nk berpanas kt jalan TAR tu..sume ade dlm tenet ni..ko klik je...
tp kalo ko sorg yg cerewet gile babbbbb**** awal2 aku sound jgn mandai2 nk beli online..
kang bg org len kualiti da cukup elok..ko plak mandai2 ckp tak berkualiti...so ko sile pegi pilih kt kedai makcik ye...
ok..selamat bershopping

2 comments:

SyaNa said...

hahahaa...
aku beli weiii

helena's said...

ehe,,nt saye beli yer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...