Monday, May 11, 2009

Melawat Opis APO?

Hari Jumaat lepas kami somi isteri apply coti ye.. Sebab nak melawat opis APO? ngan nak jumpa Kak Nora nak bergambaran dengan dia...hiks.. nak ngelat supaya Qais tak perasan yang kami x kerja ari tuh, kami gerak dari rumah seperti biasa cam nak pergi keje...Sebab Qaisz ni pandai..klu gerak lewat je mesti dia tau yang ibu ngan ayah dia x p keje.. maka berlakonlah kami somi isteri...
Sampai subang gile awal..kul 9.00 am da tercongok kt situ..Apa lagi lepak kt Kedai Oren ler..(sebab warnak kedai tu warna oren).. sarapan kat sana..appointment ngan Kak Sya kul 11.00am.. lama lagik..saya suruh hubby call Kak Sya boleh tak datang awal..Kak Sya pon ok kan jek..
Sampai opis APO? saya menyenap sana sini...memula tu segan ngan takot tau..yelaa mana tau x leh amik gambau kt sana kan..snap pon main acah2 tengok enpon..hahaha...
memula kene tggu kt bawah..lepastu baru kene naik..Kak Sya ni sporting morting..peramah orangnye..saya pon x jadi segan sangat ler ... Masuk opis terus nampak kartunis APO? iaitu Abang Cendol, Abang Sagu, Abang Petai (bos derang), Abang Rambai, Abang Pandan (ensem woo abang nieh..hehehe) ngan Abang Rio..masa hubby ngan lepak n borak2 ngan Abang Pandan, tetiba Abang Bacang dari Ujang pon join skali..saya nk amik gambar derang tapi segan..terpaksa tebalkan muka mintak ijin...seb baik derang ni sporting..hahaha...masa hubby borak2 tu, saya bukan kesepian tau..saya ditemani Kak Sya ngan Kak Nora..
Kak Nora ni penulis Novel ngan penulis/pelukis kat Apo? (kalau salah g tau erk..) ingatkan Kak Nora ni orangnye serius,...tapi melawak gak Kak Nora ni...Baru 3 orang pompuan dalam opis tu dah cam 10 orang..bergosipan jek keje kami...dekat kul 12.00pm Kak Sya ngan Kak Nora ajak makan kt Kedai oren..hubby tinggal kt opis..sampai Kedai Oren, tetiba nampak sorang awek ni salam Kak Nora..sape dia tuh??..rupanye Kak Tun Teja..dia ni blogger gaks.....lawo akak ni...badan selim melim..tapi anak 4 orang ko... dah besar pon anak sulung dia..cayalah Kak Teja...nak kene mintak petua ni...saya anak sorang pon da cam anak 10..hiks..yang bestnye Kak Teja belanja makan...yahoo..time kasih erk kak...pas ni akak mintak Cerpelai blanje lak..hahahaa...
Kul berapa ntah hubby da sms saya..ajak balik..hiks..x dan nk gosip2 lagik...tak pe lah...ade rezeki kang saya ngan Cerpelai amik cuti lagik ek...hihihi..seronok giler lahhh!!!!

Dah sampai pon...APO?



Makan duluuuu...Kedai Oren


Teh Ais ni saya yang punyaaaa...


Teh Tarik tuk Hubby


Align CenterNasi Goreng + telur goreng

Kat Kaunter...

Muka ala sinyum...

Lukis bang jangan tak lukis.....hihihi..


Saya ngan Kak Nora..
Nampak novel kat tangan saya??
tu ler novel Kak Nora...hihi

Time to Gossippsss!!


Ok..lepas tu kami tak terus balik...Kami ke tempat sesuatu...
Next entry yaaa..


8 comments:

shiemz said...

bestnyer g pejabat MOY... jumpa kartunis2 semua ek... i like! :D

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

shiemz,
g sana sebab hubby nak hantar artikel lawak kt APO?..
tu yang kene kesana..
sbb pestime...

helena's said...

pandan tu ensem ea,..ala nape tak ajak saya..haha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

cik hel,
oittt...pandan da kawen le..hahhaa..
lagi satu, mana nk campak ijam tuh..
syana...ko ikat kaki adik ipo ko ni... biasa dia yekk...curennnnggg..
hahahaa

TuN TeJa said...

Salam...pandai ya nak petua??...senang je susahkan2 hati je..pastu keja sampai pensan...keh..keh..akak happy gak jumpa dgn fiza hari2,dah nampak kurus dari gmbar yg dulu2...
Lain kali kalau dtg bgtau lah bleh lepak2lagi...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak teja,
waduh...camano nk susah2 kan hati...wekekee
tu ler..camane nk kasi tau..lupe nak angkut no tepon akak...aisehhh..silap besar ni..hiks...
kurus skit ek..hahaha...tapi msaih x leh lawan akak le..

ai said...

tambah glemer la laki kau pas ni fiezza oii..kau pon leh tompang glemer gak :P

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ai,
glemer???..hahahhaa...
x kejar glemer kak..
kami kejar $$$$ jek..mmuahahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...