Friday, May 15, 2009

Qaisz dah 1 tahun 9 bulan

Qaisz dah 1 tahun 9 bulan...kejap je da beso ye...
skang ni Qaisz x sihat..batok2..
lepastu meragam jek..asik mintak dokong...budak2 kan...
tak kan nk dipukul ye tak...ikutkan aje lah..
skang da banyak yang dia tau..
kekadang klu nak cakap tu sampai terbalik2...
hiks..
ada satu malam tu tengah tido, tetiba terasa ada benda kt perut saya..
rupanye si Qaisz tdo atas perut sambil peluk saya..hihi..terharunye lah...
ntah bile masa dia panjat kt badan saya pon saya x sedar..
saya nak alihkan Qaisz ke tilam dia, tapi dia x nak..nak tdo situ gak..
da lama2 baru saya alihkan..kesian lak dia..penat klu tdo cm tuh...

banyak lah yg dia dah tahu..
sebenarnya saya saje nk letak gambar2 qais ni...
korang tengok lah ek...








2 comments:

SyaNa said...

putih sket dia time kecik ye
cepat sehat ye qaisz..nnt tak leh ikot gi umah auntie hl
wahh auntie tu
kekeke

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

masa kecik dia ikut aku..
putih berseri...lalala
hat ni da besaq dia p ikut bapaknye laks...
lariksssssssssss...

tu ler,,auntie hel x sabar nk jumpa tuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...