Monday, May 11, 2009

Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu buat Pn Joriah Bt Kosnin ngan mak mertua Pn Rumaja..
Semoga dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang sempurna

Buat mak "Mak..adik sayang sangat kat mak..mak dah banyak tolong adik bila adik susah...
suke dan duka adik mak yang tahu dulu...terima kasih kerana jasa mak tak dapat adik balas..
mak adalah ibu yang terbaik sekali...terima kasih mak....i love u..."

Buat mak mertua : Mak... selamat hari ibu...fieza sayang makkk...mak adalah mak mertua yang spoting skali...hihihi.. (bodek lebih nampak..ade pape ke??).. fieza adalah menantu hantu kt dalam umah tu..wekeke..da ler jarang nak ke dapor...fieza mmg berat tulang...tapi camane nk ke dapo klu dah anaknye asik "ibuuuuuuuuuuuuuu"...hehee...takpe...datang angin monsun fieza kang...habis dapor tu fiza kerjakan...weekeke..(apanye ucapan daaaaa)...pape pon fieza , man n qaisz saaaayang kt makkk..."

Saya bagi mak saya ngan mertua saya kain ela jek..hasil rembatan kat kedai saya ler...huhhuhu...

Kami sekeluarga sambut Hari ibu petang sabtu...Kak ina datang ngan anak nye berdua...suaminye kerja...derang bawak kek, cupcakes, karipap ngan roti jala..kak ita lak buat agar2 pandan...saya?? saya anak beranak tukang makan..wakakaka..kejam sungguh!!!..

Acik da ponat nak nulis ni...apo kato korang layan gambo yo lah!! (betol ke aku cakap negeri ni??..bak kata en cerpelai cam bunyi jawa...) apo2 lah yo...



gambar banyak..tapi semua free hair...maka setelah ditapis...ni aje lah yg bleh di letak..ok...

4 comments:

SyaNa said...

happy mother's day...
nxt year harap2 ade la org wish aku
huhu

ai said...

haihhhhhhhhh...sana sini kek!!! apesal aku tak pon???? :P

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,
ala...aku nk wish ko gak..
happy mothers day..
ko pon ibu gak kan..
tuuu..anak buah ko tu ramai..
hihihi..
InsyaAllah...ada rezeki ko nanti..
sabar erkk

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ai,
moh ler sini..
saya belikan kek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...