Wednesday, July 15, 2009

Kami ke Kliinik

Semalam pas balik keje terus ajak hubby pergi klinik sebab keadaan hubby masih tak sihat lagi..
masuk smalam ntah kali keberapa ktorang ke klinik...
asik mengadu sakit kepala jek...
ktorang g Poliklinik Siti kat Andalas...
doktor cakap hubby bukan kene demam denggi atau H1N1..Alhamdulillah...
pestu cek darah tinggi plak..mak aiiiii...memang tinggi...
120/100
doktor suruh datang cek BP lagi hari ahad ni..
tinggi tu maybe sebab hubby tak sihat..
dan mungkin juga hubby stress pasal kerja..
pasal rokok pon menjadi punca darah tinggi jugak...
dah suruh hubby benti rokok slow2....
malam tadi lepas je hubby makan ubat, terus kabommmmmm....tidoo ler apa lagi..
dah kene ngan beberapa bijik ubat...hehehe

Saya pon g klinik jugak..tapi klinik yg berlainan.,,carik doktor perempuan..
sebab 2 minggu lepas baru je habis piriod...
tapi skang ni mai lagi piriod tu..slalu x pernah cam ni pon...
tu yang pergi cek..tapi doktor kata normal klu kene skali cam ni....
bukannya doktor nak scan ke kat perut saya..mana tahu ada pape ke kan...
doktor just pot pet pot pet je...
kekdahnye saya just bayo duit consultant saje..RM8 hengget..
kat Poliklinik Zailina...huhu...

EN cerpelai sedang mendaftarkan dirinya..hehe..manakala bininya sebok nak snap picture...kahkah..

Kesian En Cerpelai....

Tembamnye pipi aku...


NI lak kat Poliklinik Zailina

4 comments:

cerpelai said...

140/100.. bukan 120/100!!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

140 erk bang...
tak ingat ler..
hihi..

helena's said...

ya ampum,,sian en Cerpelai,,heal soon yah!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

cik hel,
dah sihat ponnnn..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...