Tuesday, July 14, 2009

Kasut Buaya Qaisz

yuhuuuuu....orang lain beli aku pon sebok nak beli gak kan..
Nak merasa le beli kasut buaya ni...
nak beli yang kat butik, jangan harap lah kan...
mmg hazab le nk beli kt sana...
tetiba dapat email dari kawan kt opis lama...
kak mala ada jual kasut buaya ni..
apa lagi..lajuuuu je aku tepon dia...hahaha...
murah sajoookkkk..RM35 jek...memacam design ada..
korang g terjah kedai dia ekkk..
saya beli ye kak mala...


http://falarisyakids.blogspot.com/


Keje melambak..tapi sempat snap gambo kasut..heheh

Warna merah...ntah le..suke sangat aku ngan warna merah ni..
kalau beli kan barang ke..baju ke tuk qaisz..mmg tangan tu gatal nak amik warna merah...hehehe

10 comments:

M@L@ said...

Terima kasih yer.. akak jual...hehehhe

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh selamat becrocs ;-)

ijan@2 aka ummihakimi said...

wah.. budak crocs....

SyaNa said...

cantek..merah mmg cun
garangggg je nmpk

alidyangon said...

Sis Fieza

Waaa....

Cantiknya kasut...

Agak-agaknya kalau beli

Boleh tahan tak sampai yang kat dalam tu keluar????

Alaaaaa.....

Nak jugakkkkkk.....

Nak jugakkkkkk.....

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak mala,
sesama kasih...hehee
pas ni bleh dapat byk diskaun takkk??haha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
ye...selamat kitaa...kahkah

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ijan,
wekekee....

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,
tu ler..aku pon pencinta merah gak..
hiks

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Bro Alid,
hahaha..beli jek
simpan smpi baby tu besar..
hihihi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...