Tuesday, August 18, 2009

Berita Gembira ke Sedih NI??

Dengan gembiranya saya nak umumkan bahawasanya.....





************











***********








***********








**********



trip ke Cameron adalah ditunda ke tahun hadapan...kahkahkah....
fadan muka haku...tak merasa nak g Cameron tahun ni....

kenapa tak jadi??? laa...nak tau gak ke korang ni...
ok lah aku g tau..

sebabnye salah sorang member ktorang nak bertunang..
pestu adik kepada Ketua Kumpulan Gangstar kami pon nak bertunang gak...huhuhu
tapi ni adalah sebab UTAMA...iaitu H1N1..tak berani acik nk bawak anak beranak g Cameron tu...tunggu lah virus tu da takde kang baru pergi ye..
ala..takkan lari gunung di kejar....huhuhu





3 comments:

SyaNa said...

heheee
takpe yang
tak lari gunung cameron tu

~Eila @ Along~ said...

haaa skang ni kalo nak p holiday kena tunggu virus ni lega sikit....takpe fiza ade byk mase lagi...

TuN TeJa said...

huk..huk..huk..kesian..kesian...tak pa laen kali boleh pegi...'Selamat berpuasa'...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...