Thursday, August 20, 2009

Kenapa Perlu Menipu??

Sebelum tu aku nak mintak maaf kalau apa yang aku nak tulis ni buat korang terasa...
tak semua pon..ada la segelintir yang aku perasan.....

Kekadang aku makin tak paham ler ngan dunia blogger ni...
Boleh tak jadi diri sendiri..jangan nak menipu readers lain??
Ko nak mantapkan citer2 ko, ayat pon nak kene bagus kan...nak bagi menarik citer2 ko tuh...
dalam masa yang sama ade gak ko selit bab2 menipu ni erk...tolonglah!!!

Ntah lah...nak cakap lelebih pon susah...
takkan ko nak solat pon ko nak citer dalam blog kan..nak hebohkan semua orang..salah tu wei..
tak ikhlas namanya...
tapi kang bila tak tulis, orang cakap kite tak solat plak..susah gak tu ye..hmmmm...
yang penting diri sendiri dan DIA sahaja yang tahu bahawa kite ni solat ke tak solat ye tak??

Dah lah..malas nak cakap bebanyak...


** Aku mintak maaf sekali lagi kat korang..tak tuju kat sesiapa pon..cuma aku pelik jek..Maafkan akulah kalau ada yang terasa erk..emo skit hari ni..**

2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai kita laks main belasah jer citer dlm blog ..heh..heh.. ayat pun tunggang langang ...

ps : la fiza thn dpn yer trip ke cameron tue .. x pelah .. nanti keadaan dah ok leh pegi ...

M@L@ said...

jgn emo sgt oi... biau ler diorg... yg penting ko x mcm tu dah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...