Tuesday, August 4, 2009

Encem Tak??

Haihh..salam semua..lama tul tak update nih..
nak citer pasal anak bujang aku nih...
dah pandai dah dia..hiks..gelak beso aku ptg semalam..
lepas mandikan dia, cam biasa le kan..pakaikan pampers ngan baju sumer tuh..
da siap pakai bedak, dia bleh suruh aku bukakkan losyen baby tuh..
dah bukak n letak kt tangan dia skit,
dia bleh sapu kat muka dia lak..adoiiii...
dah lepas sapu dia tanya aku cam ni:-

Qaisz : ibu, encem tak??? encem tak??...

hahaha....terkekek aku gelak...
satu umah dia p tanya encem ke tak...
adoiii...

encem dah tu nakk oiiii...cam ayah ko gakk..
hihihi.....
tak sangka la..sebab selama ni aku yang cakap kat Qaisz..
"ha..dah encem dah.."
tapi masa tu dia tak cakap pape..dia diam jek..

alih2 semalam petang dia tanya aku cam tu..hahaha....
udah besau upenye anak aku nih...
Qaisz...qaisz.....

Align Centerrindu masa Qaisz baru lahir..bau baby..syedappp...


2 comments:

SyaNa said...

heheee
rindu bau baby ye yaaanggg

yantie said...

rindu bau baby..hehe..tu maksudnye qaisz dah boleh ade adik..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...