Wednesday, August 12, 2009

Terima Kasih Semua

Terima kasih semua yang wish besday Qaisz dan mendoakan anak saya ni..hehehe
semoga korang semua dimurahkan rezeki jugak ye...aminnn..

Dan terima kasih kepada yang bagi hadiah kat Qaisz..terutama SIS TUN TEJA..hehe
mekasih bagi ang pow kat Qaisz...siap bagi MMS lagi smlm ...owh..saya tak keje semalam sebab ikut hubby g opis APO?..so SIS TUN TEJA da tau ktorang nk kesana..tu yag dia bagi ang pow tu..
mekasih ye...

Aku menghargai segala pemberian korang mahupun ucapan dari korang...terima kasih banyak2...

Bear ni pon konvo gak..hehee..pemberian dari kakak aku..Mak Lang..tq ye..

Ni pon dari Mak Lang gak...
simpan wat raya...Alhamdulillah...

T-shirt Polo ni kakak aku yg bagi gak..
Time kasih ye CIk Ita...

Ang Pow..lom raya da dapat ang pow..hehe..
hat ni SiS Tun Teja yang bagi..
mekasih sekali lagi..

Yang ni plak dari ibu ngan ayah Qaisz..hehee
tak tau nk beli apa dah...
seb Qaisz suka...
sbb robot ni bleh cakap ngan bleh jalan..
morah je..
hehe

3 comments:

M@L@ said...

byknyer dpt adiah...

M@L@ said...

opss... happy b'day tu qaisz...moga jd ada yg soleh, pandai & hormat ibu & ayah..

TuN TeJa said...

Sama-sama...malu plak aku, ni yg nk nyorok bawah katil ni...ha..ha..ha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...