Tuesday, August 11, 2009

Today Qaisz Turn 2!!

Hari nie adalah hari lahir Qaisz yang ke 2 tahun...
Kejap je dah beso anak ibu ni...Alhamdulillah wat masa ni Qaisz da kurang meragamnye..tapi ada gak ler skit2..hehehe
Rasa nak nangis je bila tengok anak dah semakin besar ni..dulu masa lahir kecik je..baby lagi kan..
skang da beso..dah pandai cakap, dah pandai berlari..akalnye pon panjang je skang ni..huhu

"Ibu doakan semoga anak ibu di panjangkan umur, dimurahkan rezeki, jadi anak yang soleh, menurut segala perintah Tuhan..mendengar kata orang tua dan diberikan kesihatan yang berpanjangan...Amin...jangan nakal2 tau..."


p/s : En Cerpelai...mana hadiah Qaisz..kehkehkeh...

15 comments:

~Eila @ Along~ said...

eppi bezday qaisz..dah besar..dah leh jadi 'abang'..hehe

miji said...

hepy besday pada anak buah aku yg ke-2, semoga panjang umur (hadiah takde, pak ngah dah sengkek)

mama tisya said...

happy 2nd busday qaisz..smoga jd ank yg soleh

Fiza Nordin said...

selamat hari lahir qaisz...segala doa kebaikkan utk qaisz yek...

pst,teringat anak sulung akak dulu.umo 2 thn dah ade adik...qaisz biler lagi eh???heheheee

*ayu* said...

happy birthday qaisz!!! amin amin to doa ibunya.. :)

shiemz said...

Hepi behday qaisz... be a gud boy k... dont notty2...

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

eppi bestday qaisz ............. moga jadi anak yg soleh seperti doa mama dia semua tue ;-)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

eila,
hehehe..timekasih..
jadi abang erk..
lama lagik kot..
huhuhu

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

pakngah,
hahaha..mekasih...
tak de hadiah pon takpe..
doa tu hadiah paling besar tuh..
doakan yang baik2 je lah ye..
hehehe

p/s : tahun depan bleh kasi hadiah..hahhaa

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

erryn,
timekasih erryn...amin..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak fiza,
hehhee...Qaisz ni lama lagik kot nak dapat adik...tapi tingin gak nk peknen..kehkehkeh...
time kasih kak fiza...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ayu,
time kasih ye mengaminkan doa saya..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

shiemz,
tq yang...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
time kasih ye diana..
huhuhu

cerpelai said...

Hadiah?

Err.. Jap ye? Nak lari pegi Mogadishu jap..!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...