Monday, January 11, 2010

Aktiviti hujung minggu lepas

Takde laa byk sangat pon aktiviti...tak g jalan memane pon..sebab en cerpelai bz nak siapkan arikel...so aku plan tuk kemas bilik, lipat baju, cuci habuk kat kipas ngan memasak jek...

Sabtu pagi aku duk kemas bilik..punggah almari baju..kasi susun cantek2..baru laa sedap mata memandang...hiks..malamnya lak terjah umah mak mertua...tapi balik cepat sebab hubby ada kerja...tu pon hubby bawak gak anak bini dia g umah mak dia sebab jumaat malam sabtu tu mak mertua ada call tanyakan cucu dia..hehe..rindu kat cucu ye mak...tapi hubby tak dapat bawak malam tu sebab hubby nk buat kerja...alih2 penat punya pasal hubby tdo dari kul 8.30 malam bawak ke pagi...penat tul dia..hehee

Ahad takde buat apa pon...kemas2 umah, lipat baju...dok layan Qaisz main...pestu masak lauk skit...masakkan hubby telur masak lemak cili api..tuk aku lak masak tumis telur + kentang + suhun..sedappp..hehee (makan telurrr je laaa)

Telur masak lemak cili api terangkat buntut..hehe..pedas giler...

Tumis Telur

Masak lodeh (mak yg masak..hehe)

Cencaru goreng..ni pon ikan feberet hubby gak




Belah malam lak hubby request nasi goreng...feberet hubby ni..nak aku gak yg masak nasi goreng baru dia makan...air tangan isteri kannn...wekeke..aku tgh berusaha nak bagi en cerpelai buncit ni..hiks...

Dah siap makan aku gosok baju kerja...Qaisz lak kul 12.30 baru tdo..adoiii...sebab layan AJL..hahaha

1 comment:

A.I said...

lemak telo + ikan goreng = MALATOPS!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...