Tuesday, January 12, 2010

Gift fm mak mertua kesayangan

Chewahhhh ko fieza!! dapat gift baru ko nak panggil mak mentua kesayangan ekk?? hahaha
idakleee gituu..hengat aku ni ape??

Nak citer ni...aku dapat rantai tangan dari mak mertua..masuk kali ni je dah 4 kali..kenapa 4 kali?? mana taknya...baru je bagi dah putus sebab Qaisz tarik rantai tu..pestu mak bagi warna lain lak...
memula tu warna pink..sama ngan bakal biras...pestu kali kedua bagi warna itam + gold..



Then malam minggu hari tu masa g umah mentua, mak bagi lagi rantai warna pink...mak cakap menantu2 dia kene pakai sama warna..baru best..hehe...elok je nak balik malam tu Qaisz tarik lagi..adoiiii...memang takde rezeki nak pakai laa kan...skali mak suruh adik ipar amikkan lagi satu..hahaha...see?? my mak mentua sangat baik kan....huhuhu
Yang putus tu aku ubah balik...dapat le jadi seutas lagi rantai...hehee...
Mak cakap dia memang dah orderkan kat orang yg jual rantai ni..huhuhu...

Time kasih ye mak bagi rantai ni...sukaaa sangat2...hehee..luv u laahhhh..


Rantai yang last skali ni laa yg aku buat sendiri..hehehe....bantai laaa..

6 comments:

Amiha Ayu said...

cantik.. yang pink cantik.. yg dh jadi rantai cantik.. yg hitam tu pun cantik..


ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

A.I said...

sayang mil ngan kau ye..(^_^)

wei, pandainye kau buat sendiri gelang tu. simple + sweet je. kasi kt aku le ;P

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak ayu,
akakkk..sumer cantekk kan...hehehehe

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak ai,
hehe..aterrr saya kan menantu sulongggg...hiks...

ala..yg saya buat tu main taram je kakk...huhu

M@L@ said...

sayang nyer mak mestua ko kat ko.. ko sayang mak mertua ker tak??
cantek ler color pink tu...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak mala..
tentulah saya sayang mak mertua saya...hehehe
dia lah mak kedua saya selepas mak kandung saya..ada pape mesti nak ngadu ngan mak mertua...menantu manja nih..kekekeke