Thursday, January 14, 2010

Mengidam.. ~hehe~

Yuhuuuu....akhirnya dapat gak aku makan benda ni...ngidam tau...sampai terbayang2 time nak tidooo...padahal kt pasar malam melambak kannn..hiks



Seb baiklah hari selasa ari tuh time balik kerja en cerpelai singgah Giant jap..En Cerpelai nak carik majalah feberet dia...dah beli tu ktorang makan sizzling kat foodcourt...lepas habis makan aku mintak duit kat en cerpelai sebab nak belikan Qaisz kaya ball..tapi aku rembat satu jagung cawan..
Jagung cawan ni laa yg aku tingin sangat nak makan...



Fuhh...naseb aku laa kan..memang sedap giler jagung cawan dia..manis n lembut jek...smpi skang masih terasa nikmat dia..kehkeh



Ngidam ngalahkan org peknen kan..peknen kah aku??
jeng..jeng..jeng...








Mana ada aku peknen..mulut ni tingin sangat nk makan jagung cawan...huhuhu

4 comments:

yantie said...

betul la kalah orang pregnant..hehe..kat kedai depan umah saya murah je RM1..asal pergi kedai beli..sodapp..

Redbloodsnow said...

adehhh!!! turn zie lak jd ngidam. eh ehh..kak fieza peggy ea?? wahh congratss :)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

yantie,
hehhee...murahnye...bleh pos kat kite tak..hehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

zei,
hahaha..mana ada peknen..takde lah..sajo jo wat gempak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...