Friday, April 23, 2010

Canon 450D



Haaa..sekejap je dah hari Jumaat kan..esok tak keje..yahooo..bleh rest2 kat rumah ngan family...


Nak tunjuk toys hubby yang baru tak baruu sangat laa..terbaekkk dari ladang..Ladang katanya ye!!..hiks


Dah dekat sebulan dah pon toys ni...dek kerana minat sangat tu yang hubby terus sambar seketol..
kebetulan ada offer masa tuh..tapi hat biasa2 jek..nak beli hat Nikon tak mampu lagi laa..kata baru belajar..so mula ngan kemera murah2 dulu ye...



Canon 450D






Entry ini bukan untuk menunjuk2 tapi hanya sekadar mau share2 ngan kawan2 blogger kesayanganku ini...hehehe

7 comments:

SyaNa said...

yang, aku pny berabuk da
bistu dok terperap takde mood mau amik gambar posing2
huhu

A.I said...

jelessssssssssssssssss....

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

catntik ler blog wwajah baru nieh sukeeeeeeeeeeeeeeee .. wah welcome to the club canonnnnnnnnnnnnnnnnn ;-)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

yanggg,
lor..berabuk da ke..kene jaga elok2 yang...kang cepat rosak..hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ai,
alaaaaa..janganlaa jeles...
huhu...nanti akk pon leh beli jugak...mana tau kan..hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana, hhehe
mekaseh...cantek ek..habis koyak..huhu

Club Canon Sedunia ye...hehe

~Eila @ Along~ said...

wah..
lps ni posing je okeh..
feeling2 model..
hehe..
hubby eila tak abis2 beli lens..
dah macam studio dah umah tu..huhuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...