Wednesday, April 21, 2010

Mataku Gatal dan pedih2

mata aku ni kerap sangat la gatal ngan pedih2..kenapa ye??
sebab tengok pc lama2 sangat ke ha??
tapi bila aku cek mata aku ni takde laa merah2 cam sakit buntut tu kan...

korang pernah kene cam ni tak...?

6 comments:

ejaa said...

mungkin salah satu sebab nye tgk pc lame sangat lah tu..
cube sis rehat2 kan mata tu :)
dengan tdoooo!!
yahoo:p

POSH76 said...

tak pernah tp kalu cam blur2 tu adalah...habis asik ngadap PC jer harusler pi buat senaman matakan hehe

soffya cik bulan said...

he..cikhel mmg baik dan comel....:)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

posh,
senaman mata tu camane ek..blogwalking pon senaman kan..hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ejaa,
klu rehatkan mata ngan tdo kt umah ok laa..tp klu kat opis?? hehee

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

cik bulan,
kan...cik hel baik hati kan..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...