Wednesday, February 18, 2009

Air Mineral + Air Suam + Air Kosong + Air Putih + Air Jarang

Air....
air mineral...
air suam..
air kosong...
air putih...
air jarang.....
korang slalu sebut yang mana ek??
walau camane bunyiknye pon ia adalah sejenis air yang sama..
yer ke??...
tak kisah ler kan....
apa yang penting??
KERJASAMA
~ upsss...merepek kejap

Atas sebab2 yang tertentu saya kene minum
air suam 2 botol mineral besar atau 4 botol mineral kecik...
Al kisahnya, saya ni mmg payah nk habiskan air suam...
Kat opis ni klu isi air suam kt mug saya tu haa..
kompom dr pagi sampai ke petang pon lom tentu habis..
kecuali saya haus sesangat2 barulah leh habiskan...
Korang ada PEHTUA tak nak bagi saya minum air suam dengan banyaknye..
Hari ni saya nak biasakan diri tuk minum air suam banyak2 sampai kembong cam ikan kembong...
wakaka....eh,..x lawak ek??.. x per lah..
Tapi minum air suam ni bagus kan...bleh buang segala toksin2 dalam badan...
~ betul, betul, betul...!!

Hari ni je dah bape kali ku terkucil...
Tapi x apa..demi misi imposible ku ini..
Ku gagahkan jugak minum sebanyak air suam yang mungkin!!

MISI apa??

~ BIARLAH RAHSIA.....(sila nyanyi seperti Dato' Siti)..

ala...later2 lah I g tau uols ek...
(wah!!...ada sedikit speaking london disitu..)
Align Center
sekian...



6 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

misi diet ku hancus dah ;-(

~Eila @ Along~ said...

elok byk minum air putih ni fiza..bukan buang toksin jee..juga balancekan air dlm bdn..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
hancusss ker??
x per...
kite buat mana yg terdaya jerk....

eila,
tu ler psl..
ni tgh mencuba ler ni

ijan@2 aka ummihakimi said...

woi.... MISI..MISI...
semedang je ade MISI....
AKu DOAKAN kali semoga BERJAYA!!!!

SyaNa said...

weyy kalo nk sedap air kosong tu ko letak hirisan lemon sekeping dua..
mmg sedap la..

helena's said...

minum air kosong banyak takkan buat perut kembong mrs fieza!ia akan buat perut kte fit..sebab segale toksin senang diproses dan dibuang..ok,,elok sgt minum air masak..tu peberet sy tau!hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...