Tuesday, February 17, 2009

Ke dapur lagi..huhu

Semalam balik kerja hubby x nak makan. Pestu dalam kul 8.30 mlm tu hubby suruh saya buat nasi goreng..Tapi saya cakap buat mee hunn goreng ler..semalam nye mee hun ada lagi 1/2 bungkus..Sok pagi baru buat nasi goreng..Buat sarapan lak..
Hubby pon ok kan aje..
Konon2 nak tggu Qaisz tdo ler..Tapi da dekal kul 9.30 mlm pon dia x tdo2 lagi..Saya terus je ke dapur..suruh hubby jaga anak plak..hiks..
Apa lagi kelentang kelentung ler kt dapur tuh..Saya klu buat keje kat dapur memang x reti senyap2..dah cuba nk buat sesenyap mungkin...Tapi ade je bunyiknye...tetiba periuk jatuh lah.itu jatuh lah..hahaha...
Da siap goreng tu terus bagi hubby makan..Lom sempat saya ambilkan garfu tuk dia, tapi dia da makan dulu..pakai sudu yang ada kat tupperware minuman hubby..sabo jer lah..sambil makan tu hubby sempat buat jari tunjuk "good" tu..ala..camane erk nk terangkan..korang paham kan..huhuhu...saya lak da nampak hubby buat cam tuh , lagi nak tye sedap ke tak..wakaka..x puas hati klu hubby x cakap sendiri....tunjuk2 syarat x diterima..wakkakaa...
yang pastinya saya x dapat merasa...hahaha...mana taknye belom sempat nk makan hubby dah tambah lagi..x per lah...yang penting hubby kenyang...huhuhu
Lepas tu pagi tadi saya buat nasi goreng plak..buat sarapan..ngan bekalkan hubby skali..
huhuhu..ada ikan goreng lebih saya amik isi ikan campur skali kat nasi goreng tuh..hiks..jadi laaaa

Ni tengah merendam mee huun..huhu

Haaa..da siap pon..kejap je kan...

Haihh...pucat je kalernye...biasak ler..budak baru blajar..

Ni lak bekfes pagi ni...Nasi goreng...

Tak tau sedap ke tak..lom makan lagi pon..huhu..
Abang..sedap ke??

10 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

fieza ..kalau air tgn isteri ..compom sedapnyerrrr ;-)

SyaNa said...

amboi rajin nye PUAN FIZA..
daku gak skrg musim malas..sian ayam dlm esbok tu tergedang je gitu..

lily lotus said...

kompem abang kata sedap!
...isteri yang sediakan..hehe

ijan@2 aka ummihakimi said...

mne komen abang hang nie....
x dak pon...
man...
baik ko komen..
aku tunggu ni haa....

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
tu lah pasal...huhuhu

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Syana,
wekeke...
pekata ko sedekahkan ayam lam esbok tu kt aku...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak lily,
sedap ler kot...smpi bertambah2..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ijan,
somiku x nak mengomen kt blog aku...
aku sedar siapa diri ini...

owh..aku sedikit emo!!

wakakaa...

Yus Yusuf said...

Ye laa..
Gua komen la ni..
Komen gua ialah, pitching lari ke lombong..!! Balik berlatih banyak-banyak.. Sekian terima kasihhh..!!

Nota kaki:-
Mihun bini gua best siott..!!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Somiku,
Apa daaa komen cenggituh...
huhuhu

Nota kepala lutut:-
Puji2 ada makna tuh..
kompom kene buat mee hun lagi malam ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...