Friday, February 20, 2009

Tag Dari Kak Eza

Adooiiiiii...tag dia memang senang...tapi x yah ler tunjuk gamabar tu..malu u..boleh tak tukar2 folder gambar tu...nanti dapat gambar lain...huwaaaaaaa...


The challenge is:

- Go to your photos folder in your computer.

- Go to the 6th folder of photos.

- Go to the 6th picture in that folder.

- Put the picture on your blog and description of it.

- Invite six friends to join the challenge.

- Link them in your blog and let them know they have been challenged.

muahaha...malunye lah...ni masa sambut besday hubby kat Sate Kajang..buat surprise kat hubby..tengah suapkan kek tu..ala2 cam masa jadi pengantin le tuh..suap menyuap...wakakaa

nak tag sape erk??

- SYANA
- HELINA
- WAWA
- ANA
- EILA
- KAK LILI

sila lah buat ye...huhuhuhu

P/s: ala...nape x nampak erk..da puas saya betulkan..tapi x leh gak..tetap jadi cm tuh...pepandai le baca ekk...

6 comments:

eza said...

cam sempudal jerk muka si man tu...hahahha....ya ampoonnn man...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak eza,
hahah..mulut tak insuran...
sempudal katanya...
hampeh tul...
wakakaka

Yus Yusuf said...

Yeke?..
Muka cam sempudal tu best ke?..
Hensem ke?..

Cehh..!!

Mana ada surprise?..
Untuk pengetahuan incik-incik semua, bini gua ni tak pandai surprise orang laa..!! Belum apa-apa lagi gua dah nampak kek kat atas kerusi.. Tak ke kantoi namanya tu?..

ijan@2 aka ummihakimi said...

MAn....
aku pon x selera tengok muke ko ler......
SEMPEM je aku tengok...........
ampon mannnnnnnnnnnnn

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

keji wooo korang....
cakap laki aku cm ni...
kesian dia..
sobseksobsek (nangis)

yelaa...mana tak kantoi..
mata abang tu cepat je nampak beda tersorok..wekeke

helena's said...

ekeke comel jek..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...