Friday, February 20, 2009

Qaisz amik ibu balik keje

Semalam ptg dalam kul 5.45 pm sedang saya leka mentenet tetiba kat pintu opis nampak hubby ngan Qaisz... 1st time Qaisz masuk tempat keje ibu dia.. Semalam hubby habis keje awal..so dia balik umah dulu...masa hubby ngah start kereta, Qaisz sibuk nak ikut..tapi hubby memula tak nak bawak..sebab jauh sikit opis saya ni... Lagipon belum pernah lagi Qaisz duduk kat kerusi sebelah tu sengsorang..ntah camane bila hubby nak gerak jek Qaisz asik tengokkan je hubby saya..Hubby pon x sampai hati nak tinggalkan..hubby terus dudukkan dia kat kerusi sebelah hubby tu..pakaikan tali pinggang...sebab ktorang x mampu nak beli "baby car seat"lagi..huhuhu..
Tanya gak kat hubby , Qaisz camane kt dlm kereta..hubby cakap dia duduk diam2 jek..Good Boy le anak ibu ni..
Sampai je kat opis saya, dia tgk je keadaan kt opis tu..hiks..memula jerk dia senyap...
da lelama tu bersuara terus..hihihi...siap masuk bilik manager lagi...dok explore satu opis nih...hiks....seb baik masa tu manager x der kt opis...
Lenkali leh ikut ayah amik ibu balik keje lagi ek....

Masa ni dia leka tengok computer....

wekekeke...

Mukaku adalah selebet...pucat..huhu

4 comments:

ijan@2 said...

Weih... aku nampak somi ngan anak ko semalam kat trafic light..tpi mn somi ko perasan aku..
siapalah aku.....
sekadar melukut ditepi gantang..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

ijan,
ko nampak kat mana ek..
somi aku ni mana perasan orang klu kt jalan...wekeke...

eza said...

kembung nyer pp anak ko....apa lah yang disimpan tu ek...mutiara untuk ibu ek....

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak eza,
wakakka...mutiara katanya..
mana ada...
pipi dia mmg cm tu..
tgk ler sapa mak nye..
hiks