Tuesday, August 25, 2009

Aku sedar siapa aku....

Bulan2 pose ni mak nyentap nyah..hahaha...
kuasa aiiii.....

ntahlaa...aku sedar siapa aku ni...
lagi2 time macam ni...

kalaulah aku ni ada tutttt...
dan bleh bawak tutttt...mesti tak jadi hal kan...

tapi takpe..nk buat camane...
AKU SEDAR SIAPA DIRI AKU NI YANG TAK PUNYA KUASA....

manusia mudah berjanji...
tapi susah nak kotakan janji....kenapa??
dah biasa kan cm tu??

manusia mudah berkata2...
tapi adakala kata2 itu amatlah pahit dan pedih...
susah untuk diri yg sensetip cam aku ni nak terima...

*bukan merajuk/marah...tapi dah penat...

*******************WASSALAM**********************

5 comments:

ai said...

Nape kau sentap menyentap ni??? sape bikin kau sentap? meh aku sentapkan dia balik! ekekekekeke..

masa pose ni, elok sesabar bebanyak k...

*ayu* said...

sabar ye dik..
akak paham sangat apa yg ko rasa nih....
very dissappointing and penat..
kan?

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai siannyer .. sabar yer fieza .. dugaan bln pose nieh mmg menguji kesabaran ...

SyaNa said...

nape ko yang oii???

miji said...

baru nak sedar ke?? tadi tido yer hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...