Wednesday, August 26, 2009

Gula Oh! GUla

Malam tadi kami membeli barang dapurrrr...
habis RM311...siap skali ngan susu, pampers qaisz..

Bila time nak bayar tu, cashier tu cakap gula sorang kene beli 2kg je..
ha???? tapi klu nak lebih kene bayar asing2..fuhh..lega...
kena la bayar asing2 tuk gula tu..maksudnye lain2 receipt..

udah ler slalu beli gula cap giant tu..murah skit
tapi langsung tak nampak gula cap giant...
yang ado gula CSR tu..

macam ni camane la org yg meniaga tu ye...
nk beli gula byk2...haru2...

p/s: rasa cam nak buat kuih buah melaka laaa...
resepi da ada ni..kekeke

1 comment:

shiemz said...

hahaha....shiem pun gi beli gula semalam.. adeyy... gula tinggal berapa bungkus jer lagik... sangat darurat la ini gula.... kena tanam pokok tebu la.. leh bat gula sendirik.. hehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...