Wednesday, September 30, 2009

Beraya ke rumah makcik

Hahaha...masih di hari raya pertama ye..tak habis lagi ni...
aku cuba habiskan erk..
ni pon buat skit2...

Lepas bergambaran kat umah, ktorang semua
pergi ke sijangkang..umah adik kepada abah aku..
sebab nenek aku iaitu mak kepada abah aku
tinggal kat sana...
nenek aku tak sihat...
sakit tua..

ktorang call abang aku yg sulung suruh derang tunggu kat
sana je..
sampai je kat umah makcik aku tuh,
sikit punya ramai orang..
kebiasaannya pagi raya mmg cam ni lah...
tak terlayan makcik aku..
hehehe...

tengah dok borak2 tetiba abang ijam suruh ktorang naik atas..
sebab tiap2 tahun abang ijam akan deco bahagian atas...
tiap2 tahun gak berlainan idea yang dia buat....
haha..
ktorang pon apa lagi...capai camera, capai enpon..
jadi model jap kt umah dia...hehehe...
bergambaran laaa..
apa lagi...

korang jangan muntah darah lak tengok gambo banyak2 ni..
hehe

haruslah gambar tuan rumah dulu kan...hahaha..

Cantek tak???...


Anak buah aku...yayang nama nye....

Yang ni adik kepada yayang...zirul..


Gambar ngan anak buah..

Haihh...da lama anak buah aku ni tak balik kampung..
skali bila balik, terkojut aku tgk dia..
tinggi cam galah...makin encem..kehkeh..
orang cakap dia ni adik en cerpelai...hehehe

ni lah nenek aku...kesian dia..tak sihat...

Qaisz ngan sepupunye


Peace!!!

Hazwan....

Aku ngan anak buah aku

Posing lagi...

En Cerpelai ngan Qaisz...

Basikal tua... nak tompang ke...


Nak ke?? amik la sebijik....




6 comments:

M@L@ said...

umah makcik ko cantek yer.. ada basikal lg tu dlm umah dah mcm muzium... pandai dia deco...

anak ko byk dpt duit raya?..

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah santek deco raya ... meriahnya ... rajin tul deco2 raya .. baru ler feelssssssssssssss ... fiza santek bj raya korang serba batik tue ;-)

Redbloodsnow said...

ssuke tgk pic kak fieza yg 1st tuh. lawa wehhhh


:D

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak mala,
ni kat umah mak ijan ler...hehe

Alhamdulillah..bleh tahan ler dia dapat duit raya...hehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
thanks...cantek ye..ramai yg kutok ada laaaa...

hehee

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

zie,
lawa erk zie...harus koyak spender akak kang...kehkeh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...