Wednesday, September 30, 2009

Beraya ke rumah mertua & balik kampung Sepang

Lepas beraya ke rumah makcik, ktorang terus zaaassss ke rumah mak mertua..
mak en cerpelai laaa.... sampai lewat sebab lepas tu nk ke sepang lak..rumah nenek en cerpelai...
tengah duduk2 tengok tv tetiba ayah keluarkan hadiah tuk Qaisz....
hadiah hari raya dapat..duit raya pon dapat...
atok bagi kereta control ngan ang pau RM50...hehee..
tahun ni memang rezeki Qaisz la..memacam dapat dari atoknye...
semalam pon baru dapat satu hadiah yang sangat besar...tu nanti aku citer lah ye...








Adik ipar tengah layan kawan2 dia...

Sampai cam tu skali ko duduk ye mirul...

lepas tu ktorang emua gerak ke kampung en cerpelai kat sepang...
balik hari jek...tu pon pergi da tenghahari da..



Qaisz ngan pakciknya...


Mak mertua ngan adik kembarnye...acik..ucu tak de plak..hehee


Adik ipar yang bongsu bergambar ngan acik....
Acik..nape bagi duit raya kat fiza..ke tersalah bagi...
hehehe...
pape pon time kasih ye...

acik ni single lagi tau...
ada yang berkenan ke??
sila isi borang ye...

3 comments:

~amy liana8886~ said...

akak..letak la gmbar si miji_pirate tu..ssh nyer nk tgk gmbar die tu..huhu..kalah tomok nie..hehe..

helena's said...

amboiii dpt kete ye raya ni
murah rezeki qaisz

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

amy,
wekeke...miji tak bagi akk letak gambo dia laa...


cik hel,
Alhamdulillah..murah rezeki dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...