Wednesday, September 30, 2009

Raya Kedua & Ketiga

Raya kedua plak ktorang beraya ke rumah jiran2..ala jiran2 aku semua nye sedara mara aku gak..
hehehe...tapi cuma 2 buah rumah je...sebabnye aku berajalan ngan akak aku...
akak aku raya pertama dah pergi ke rumah yang lain...so aku ikut je lah...daripada boring2 dok umah kan...








Raya kedua aku follow kak sedara aku beraya lak...tahun ni pecah rekodlah..
rumah pakcik2 ngan makcik2 aku beraya sampai 2 kali...hahahha..
tak malu betul...ala..apa ada hal..bila lagi nk dtg umah derang kan...
hihihi...



Petang lak aku follow kak sedara g umah dia kt putrajaya...tdo kat sana...hehehe
belah malam lepak dataran sambil main kereta kontrol...huhuhu



On the way...



Pagi raya keempat ktorang beraya ke rumah kakak aku kt banting..
sebab makcik aku tingin nk g umah dia...
sampai umah basuh baju , kemas apa yg patut..
malam lak beraya ke rumah kawan en cerpelai..tp gambo elek..hehee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...