Thursday, October 1, 2009

Hadiah Dari Atok Tuk Qaisz


Raya ke empat sampai keberapa ntah aku kemalasan nk amik gambar...
ni terus lompat kisah rabu malam khamis lak...

Ayah call en cerpelai g tau dia nk datang...ktorang memang ada kt umah sebab tggu kawan en cerpelai nk datang...atok bawak hadiah paling besar skali tuk cucu dia....terima kasih ye ayah...

nak tau ke apa hadiahnye???


jeng....jeng...jeng....





































suke tul si Qaisz dapat motor ni...selama ni asik tumpang anak jiran sebelah je..
tapi bukan dia yg bawak..anak jiran tu yg bawak..dia duk blakang..udah ler anak jiran tu pompuan...hehee..kiut je bile tengok..hehhee....
lagi satu bleh lak qaisz mintak kunci motor kat ayah dia...
alahai..manalah ada kunci sayang....ni pakai caj bateri je yang...tak yah kunci2 bagai....






masa mula2 naik dia takot2 skit...da lelama ok la..tapi kite kene jaga je lah..
sebab baru2 belajar lagi kan....hehehe


ayah, mak ngan adik ipar tengah makan mee kari...blur lak gambo ni..haihhh....
ayah baru balik keje terus ajak mak ngan nina datang umah...nak tgk cucu dia happy..hehe
time kasih banyak ye atok....


3 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh besonya moto dia ;-)

SyaNa said...

best nyee
nk tumpang bolehhh??
kekeee

asilahmuhajer said...

qaisz;
acik pinjam motor boleh? bole la kita merempit tugede-gede.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...