Monday, September 28, 2009

Diari Raya Fiezzamy

Salam uols...mood raya lagi kannnn...baru stat keje ari ni..haihh..malasnye nk buat keje setelah seminggu bercoti..kehkehkeh...

sepanjang raya ni aku asik tidur lewat je...bukan sengaja..tapi mata aku ni tak mau lelap plak...
kul 1 pagi baru nk tidur...hehe

kemalasan nk menaip lakk..
tgk gambau je ye...

Family aku ngan abang aku.....

Kami di pagi raya..gambau tak cun...silauuuuu....
tema baju raya tahun ni tema batek a.k.a rock!!!
da nak sama ngan tikar plak da....

Abang aku yang no 2... pon kaler cokelat gak..
kebetulan ye sumer ni...tak plan pon...hehehe

Ni plak kakak ipar aku...
tahun ni pagi raya yang ada cuma family aku ngan family abg aku...
yang lain datang tengahari...

Mak dan abah yang aku sayangi....
golap la gambau ni..

family abang ngan abah n mak..dah beso2 anak buah aku ni...
yang sulong tu org hengatkan adik en cerpelai...
lebih kurang sama je...hihi

ada gambo ramai2 ngan kakak aku tapi golap gelita..aku tgh tggu anak buah aku sent gambo dari kamera dia lak...

BERSAMBUNG>..........






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...