Monday, October 19, 2009

Anak LALA sudah tiada...

Sebelum pergi kerja pagi tadi, aku dapat sms dari kak sedara aku kat sebelah rumah.. SMS dia cam ni :-

"Dik, anak LALA 1 mati, 1 tenat, 1 hilang, tinggal 1 je idup" - anak LALA ada 4 ekor..

Terkejut aku tau. LALA tu kucing yeee..jangan salah paham lak.. LALA tu selalu datang umah aku mintak makan.Aku memang suka je bagi dia makan.hhehe..

Pestu masa nak g kerja tu nampak sekor lagi anak LALA kat celah2 pokok bunga tengah tenat gak.
Dah lembik da..Gaya cam termakan racun je. Tapi aku tak sempat nk tolong sebab dah pukul 8.30 dah time tu.. Sampai je opis aku terus call kakak sedara aku tuh..Suruh dia amik kucing tu..Dia cakap kucing tu yang ilang.. Suami dia pergi carik kucing tu..huwaaaaaaa..sedihnye...

Siapalah yang sanggup bagi racun kat kucing2 tu....tak kesian ke????
Kucing tu tak salah pape pon kan???
Kalau benci sangat pon dengan kucing, jgn lah sampai bagi racun..

Aku teringat2 muke anak si LALA time tenat tu laaa...kesiannnnn...

Kakak sedara aku pon cakap anak LALA tu cam termakan racun je...
Aku penggemar kucing..tapi aku tak bela kucing..takat bagi makan kat kucing2 sesat yg datang umah aku je...Sebab mak aku mmg tak bagi bela kucing..so aku pon tak nak jadi anak derhaka melawan cakap mak aku kannn..Mak aku pon tak suke kucing.,tapi kekadang bila ada ikan lebih2 tu dia bagi gak kucing..cuma dia tak suka bela je...

Apalah naseb ko anak2 kucing...

2 comments:

*ayu* said...

alah siannya... sedihnya.. sian lala... :((

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ayu,
kesian lala..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...