Thursday, December 16, 2010

GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com


Dapat tag dari my laling Syana

Wah...hadiah meletops wei...

Kenapa aku nakkan voucher ni??
Sebab yang pertama adalah makanannya..hehee..masa tengok entry Eyriqazz pergi makan kat sana dengan family dia rasa cam sedapnye makanan kat sana..hehe..romantik weiii...
teringin jugak nak pergi bersama en suami dan anak aku kan..nak2 pulak dapat voucher lagi tuuuu..sapa tak nak oiiii...

Sebab kedua adalah 19/12 ni bufday my encik suami..mana tau kot2 menang kan..bleh lah ajak en suami makan kat sana kan..hehehe..kite bercandlelight dinner ye..wekeke

Selain voucher ada lagi hadiah2 yang menarik yang akan diberikan oleh tuan rumah...hehe
jadi kepada sape2 yang nak masuk giveaway ni silalah klik sini ye..

Aku nak tag kat 3 orang ni:-

  1. ms wawa si adik manis
  2. kak ai si mama cun
  3. eila ku sayang

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...