Tuesday, December 14, 2010

Rasa BENGANG laaaa

Apa yang dibengangkannye tu ye?? hmmm...

Ni haa...aku kan tengah selsema..pastu aku rasa telinga aku ni cam pekak tak dengar laa...rasa cam tersumbat tu...

Bila cakap pon rasa berdengungggg saje..kepala rasa bengang pening2..
Mata aku ni lak sakit sangat2..ada cakap aku kene migrain?? tul ke ni tanda2 migrain??
Ada cakap aku kene pakai cermin mata..oh no!!..aku tak nak pakai cermin mata..tak shukee lew...sebab aku akan kelihatan cantek sangat bila pki cermin mata..hahaha

Rasa nak terjah klinik laa..tapi leh claim opis sampi 25 hengget jek..hmmmm

Ya Allah Ya Tuhanku kau sembuhkanlah penyakitku dan anakku ini..sesungguhnya kau lah yang maha mengetahui dan maha mengasihani..Amin...

5 comments:

Amanina Sofea said...

hye..
sbar ye..
smoga cpat sembuh.. :)

Amy Syaquena said...

As'salam..

sebab tue la amy paling x suke selsema.. sabar ye.. makan ubat supaya cepat sembuh..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Amanina , thanks ye...skang ni da rasa ok skit da

Amy ,
W'salam..tau x per...dah mkn ubat pon..Alhamdulillah dah ok skit..hehee
thanks yaaa

cerpelai said...

Tegur sikit je..

Jawab salam jangan guna bahasa sms..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

huhuhu...terima kasih sbb ingatkan...
lenkali tak buat lagi...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...