Thursday, December 16, 2010

Semua sudah jahanam!!

Hmmm...bulan ni bulan sakit ngan bulan rosak gamaknyelah. Mana taknya tuan umah tak sihat. Lepas tu barang2 dalam rumah pon tak sihat jugak ye.


Gambar adalah dari en google

Mula2 tu periuk nasi elektrik yang rosak. Tu kira ok laa boleh lagi masak secara manual kan..

Alih2 malam tadi masa nak basuh baju, rupa2nya mesin basuh pon rosak jugak..adoiilaaa..saluran tadahan air tu tak masuk dalam mesin..airnya tak keluar..paham kew??...hehe..camane nak basuh baju?? huhuhu..mangkali tersumbat kot..last2 aku basuh guna tangan...aku kan suka main air..huhuhu..11.30 baru habis basuh baju...syabasss fieza..malam ni bleh teruskan basuh baju lagi ye...wekeke

ni pon dari en google jugak.

1 comment:

SyaNa said...

jenuh weyy basuh baju manual
chaiyokkk

wey yang aku tag ko contest
jom join

http://syana-contest.blogspot.com/2010/12/giveaway-edy-terbang-jauh-jauh.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...